Monday, March 14, 2011

Cut my steak into pieces, this is my plastic fork

tanpa berfikir panjang ape tajuk yg ssuai utk diketengahkn, jd saya brcdang utk meletakkn pepatah Inggeris yg sedikit unik ni.. Sememangnya tiada kene mengene.. Apa yg dimksudkn diatas, saya tdak pndai nk mnghandle msalah, sprti yg mereka kata, saya lemah. saya x pndai nak mengawal prasaan bila facebook ni mkin lmbp.. bukn la smpai nk terbalikkn meje pc.. kotak hati brduka lara.. x tahu la mne pg Mark Zuckerberg tu, gbiarkn fb die brgrak mcm siput tgh berak...

Alang2 bosan tu, saya smpat mnonton cte Tron: Legacy, cte ni kuar 2010, tp bru nk tgk... ctenye best gk! dpt lihat mmat macho dan cool naik moto serba canggih dan berteknologi tinggi tu.. dan ad sorang mnah, lakonan Olivia Wilde.. sdang khusyuk mnonton, tdak lpe jga fokus saya pada background music nye.. saya trtarik ngan music nye.. (Music by Daft Punk) music gabungan ocrchestra ngan electrico mmg best!

p/s: jika anda berhasrat hndak mmbeli moto trsebut, anda tiada pilihan lain selain berangan-angan... tq

2 comments: