Saturday, February 5, 2011

Cuti Mana Yang Tidak Ada Penghujung?

Alright, memandangkan pesta-pesta dan riang ria hampir2 nk tamat buat kali ini, so balek kpd focus kita dan tujuan utama kita untuk tahun 2011 ini. Masing2 ada impian dan motto yg tersendiri bukn? Sebelum saya kembali ke hostel buat lg skali, saya nk share sedikit or flashback kembali peristiwa2 aneh, unik dan gembira... Antara peristiwa tersebut adalah...

Nikmat tidur di katil sendiriTepat pukul 5.30 akhirnya saya dapat juga merasai kembali pengalaman membuka pagar umah. bukannya slalu pn dpt buka pagar tu, setiap kali balik lpas 2 mnggu je dpt balik rasa pagar keluli yg sejuk tuh... Dengan muka yg agak tenang, saya melangkah masuk ke rumah... hahahaha, dpt juga saya jumpa mak. Sesudah sampai, saya terus on PC... (pkul 3 pg, saya tido)

My Fellow Brotherfinally, abg saya balik juga, sempena raya cina. Nak jugak dia balik. Apa yg seronoknya dgn kedatangan dia? Tatkala kedatangan beliau, dpt la jugak hilangkan rasa bosan yg semad trsimpan di pemikiran saya. Mmg terbaiklah, sbb dia bawa 'external harddisk', Kandungan external harddisk tersebut x prlu diragu-ragukn, dalam benda tu cuma ada game2 shj... x terkata byknya. antara game2 yg sempat jugak saya main, saya previewkn di bwah =>


ini game ea, bukan betul...
this is the game~

Promote
dgn adanya blog ini, saya mengambil kesempatan utk promote sebuah band terbaru tanah air, BLiZ


BLiZ
band ni baru shj nk maju dlm industri muzik... anda pasti tertanya-tanya, best ke band ni? 3 ahli je? bole pergi? Bg saya, boleh than juga. muziknya lain dari yg lain.





Kalau sekali dengar, muziknya seakan-akan omputeh punya rentak.. BLiZ sendiri mengaku, band 'Muse' sbgai inspirasi kpd muzik mereka. mmg hampir2 sama. manakala, suara vocalistnya seperti Sixth Sense + Meet Uncle Hussein... band ini juga  terdiri drpd 3 member, srupe dgn Muse. Apa2 pn, salute la!

No comments:

Post a Comment