Saturday, December 4, 2010

Bicara Pai Epal

Tajok saya pada kali ni kurang menarik memandangkn xde cerita utk dishare sgt. Tp jgn risau, saya ada cerita baru utk dikongsi bersama. Sebelum tu, pinjamkn spasang mata utk melihat dan otak utk memberikan respon yg sepatutnya.

Kronologi 2010

gmbar2 tanpa penjelasan yg jlas >





memancing ape ni?

Manusia mempunyai byk kebolehan luar biasa. Kebolehan yang luar biasa tersebut dijana oleh pemikiran akal anda yg luar biasa. Oleh kerana otak manusialah yang boleh memikirkan sesuatu perkara dari pelbagai sudut, salah satunya mereka mencuba utk membuat muka yg pling comel dan macho utk memikat manusia sama ada lelaki ataupun perempuan.



 gmbar yg kt bwah ni agk menarik. maksud saya disini, org yg kt blakang tu ha, bole dijadikan iklan colgate. dua org yg kt dpan ni sbenarnya xd function. sbb saya mlas nk edit nk cut mereka brdue ni, jd saya biar je la

ktue 2rk2

ktue saya dan pemain kiub rubik   

Merekalah yg selalu berkongsi suka dan duka bersama2. walaupun ada antara mereka tidak rela berkongsi, tp xpe. sudah cukup la bg saya, saya masih gembira shingga skrg.








ok, mereka kwn2 saya. Otak manusia juga mampu berfikir bila msenye nk tamatkn post kali ni.
sekian terima kasih.

1 comment: